کریپتو

تحلیل‌گران معتقدند که هاوینگ، تاثیری بر قیمت لایت کوین نخواهد داشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجم معاملات روزانه لایت کوین قبل از رویداد آتی هاوینگ، افت قابل توجه ۲۸ درصدی را تجربه کرده و نگرانی سرمایه‌گذاران را در مورد آینده قیمتی این ارز برانگیخته است. علی‌رغم علاقه شدید سرمایه‌گذاران به لایت کوین به دلیل روند صعودی مداوم در ماه‌های اخیر، کاهش حجم معاملات نشان‌دهنده کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به لایت کوین است که می‌تواند حاکی از برداشت سود توسط خریداران باشد. علاوه بر این، روند قیمتی لایت کوین نزولی بوده است. لایت کوین برای فراتر رفتن از سطح قیمتی ۹۰ دلار تلاش کرده، اما با شکست روبرو شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


یکی از عوامل احتمالی صعودی لایت کوین، رویداد آتی هاوینگ است که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد. در طول هاوینگ، پاداش بلاک برای استخراج‌کنندگان به نصف کاهش می‌یابد و نرخ عرضه توکن جدید به بازار و تورم را کاهش می‌دهد. رویداد هاوینگ معمولاً برای ارزهای دیجیتالی مانند لایت کوین صعودی تلقی می‌شوند؛ زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال جمع‌آوری توکن‌های بیشتری هستند. با این حال، اگر سرمایه‌گذاران به سرعت دارایی‌های خود را بفروشند تا از افزایش قیمت سود ببرند، روند قیمت لایت کوین می‌تواند نزولی شود.
تنها یک هفته دیگر، هاوینگ لایت کوین رخ می‌دهد و برخی از تحلیل‌گران معتقدند که این رویداد ممکن است از قبل در بازار قیمت‌گذاری شده باشد. این امر به طور بالقوه می‌تواند منجر به باقی ماندن لایت کوین زیر ۱۰۰ دلار، حتی پس از هاوینگ منجر شود. در حال حاضر، قیمت لایت کوین با کاهش اندک ۰.۰۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و ۳.۹۷ درصدی در هفت روز گذشته، در ۸۹.۳۶ دلار معامله‌ می‌شود.


منبع

بیت‌کوینیست




منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه