کریپتو

بیت‌کوین در نبرد با طلا؛ برای سرمایه‌گذاری کدام یک بهتر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیان‌گذار و مدیرعامل مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital)، مارک یوسکو، شرکت سرمایه‌گذاری در فناوری‌های تحول‌آفرین مانند بلاکچین و هوش مصنوعی، نسبت به آینده بیت کوین بسیار خوش‌بین است و در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت که بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند به 300 هزار دلار برسد؛ قیمتی که 887 درصد بالاتر از سطح قیمتی فعلی است. یوسکو بیت کوین را با طلا مقایسه می‌کند و به آن لقب طلای دیجیتال را می‌دهد. یوسکو معتقد است که بیت کوین می‌تواند به ارزش بازار طلا دست یابد. او استدلال می‌کند که ارزش بازار بیت ‌کوین می‌تواند تقریباً به ارزش بازار 12 تریلیون دلاری طلا برسد که نیمی از آن دارایی‌های غیرپولی مانند جواهرات است. در نتیجه ارزش بازار 6 تریلیون دلاری بیت کوین همانند 12 تریلیون دلار طلا است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


یوسکو بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش برتر در مقایسه با طلا می‌بیند و به سهولت استفاده، قابل حمل بودن و قابلیت انتقال آسان دیجیتالی آن اشاره می‌کند. او تاکید می‌کند که ایده بهتر بودن بیت کوین از طلا از نظر ذخیره ارزش، واحد حسابداری و قابل حمل‌تر بودن، نیاز به هوش بالایی ندارد و کاملا مشخص است که بیت کوین از طلا نیز بهتر است. در مورد رسیدن بیت کوین به 300 هزار دلار، یوسکو هیچ شک و تردیدی ندارد و تنها بیان می‌کند موضوع مهم، زمان رسیدن قیمت به سطح مذکور است. او معتقد است که رسیدن به قیمت 300 هزار دلار یک نتیجه اجتناب‌ناپذیر برای بیت کوین است؛ چه فردا و چه زمانی در آینده.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در قیمت 30376 دلار معامله می‌شود. چشم‌انداز صعودی یوسکو منعکس‌کننده اعتقاد قوی به توان بلندمدت بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش دیجیتال و توانایی آن در رقابت با دارایی‌های سنتی مانند طلا از نظر بازار و ارزش است.


منبع

دیلی‌هودل




منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه