کریپتو

پپه قورباغه در فکر تصاحب تخت پادشاهی میم کوین‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین پپه (PEPE) شاهد شروع چشمگیری در هفته بوده و قیمت آن در 24 ساعت گذشته و در میان بهبود احساسات در بازار، حدود 13 درصد افزایش پیدا کرده است. در زمان نگارش این خبر، به نظر می‌رسد پپه برنده غالب در بین سه میم کوین برتر باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های بازار، پپه این هفته وضعیت رشد نسبتاً مثبتی را حفظ کرد و در حاضر در محدوده قیمتی 0.0000017 دلار در حال معامله شدن است، در حالی که همتایانش شرایط مناسبی را تجربه نمی‌کنند.
به نظر می‌رسد که در مقایسه با شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE)، معامله‌گران برای تأمین جریان سرمایه‌ای که می‌تواند منجر به شکل گرفتن رالی افزایشی برای قیمت پپه شود، تمایل بیشتری دارند؛ زیرا این میم کوین قورباغه‌ای با حجم بازار نسبتاً کمتری که دارد (644 میلیون دلار) تمایل بیشتری به روند صعودی نسبت به دو میم کوین دیگر خواهد داشت.
با اینکه پپه هنوز مسیر طولانی‌ای را پیش روی خود دارد، اما در این هفته می‌توانیم به چندین نکته قابل‌توجه توجه کنیم. یکی از آن‌ها می‌تواند شکستن سطح قیمت 0.000002 دلار باشد که تنها با حفظ رالی قیمت کنونی امکان‌پذیر است. یک رویداد مهم دیگر در این هفته، رشد پیوسته در رتبه‌بندی بازار است که با روند افزایشی مورد انتظار قیمت صورت می‌گیرد.
برای پپه، بازپس‌گیری بالاترین قیمت ثبت‌شده، یعنی 0.000004354 دلاری ممکن است در کوتاه مدت تا حدودی دشوار باشد، اما این پیروزی‌های کوچک را نمی‌توان نادیده گرفت.
به نظر می‌رسد که بر اساس برخی معیارها، پپه در نبرد تسلط بر بازار میم‌کوین‌ها، برتری را کسب کرده است؛ زیرا به طور کلی جذابیت بیشتری برای جذب جریان سرمایه جدید داشته است. بعضی از تحلیلگران بازار معتقدند که فقط مسئله زمان است و آنها معتقدند که پپه در نهایت می‌تواند شیبا را پشت سر بگذارد و جایگاه آن را تصاحب کند.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه