کریپتو

بازگشت اینویسکو به فضای بیت کوین

بازگشت اینویسکو به فضای بیت کوین

طبق گزارش ها، در تلاشی دوباره در بازار رو به رشد بیت کوین، اینوسکو، یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری جهانی با ۱.۴۹ تریلیون دلار تحت مدیریت خود، طبق گزارش ها، ُرمایه خود را برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) دوباره به رینگ انداخته است. به پرونده جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC).

این امر پس از آن اتفاق می افتد که شرکت قبلاً درخواست خود را برای ETF بیت کوین در اکتبر ۲۰۲۱ پس از ارائه درخواست در اوایل همان سال پس گرفت. عقب نشینی اولیه پیشنهاد ETF بیت کوین Invesco در مواجهه با باد مخالف نظارتی رخ داد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل نگرانی در مورد تقلب بالقوه و دستکاری بازار، در برابر تأیید چنین وجوهی مقاومت نشان داده است. با این حال، بایگانی مجدد اخیر نشان دهنده احساس تجدید خوش بینی از سوی شرکت است که به طور بالقوه نشان دهنده تغییر در چشم انداز نظارتی است.

پیتر شیف، منتقد مرتبط بیت کوین توضیح می دهد که چرا بیت کوین فقط به ۲۸۰۰۰ دلار رسیده است نیت گراچی، مفسر مشهور صنعت، در توییتی خاطرنشان کرد که SEC در “مسیر جنگ علیه رمزارزها” بوده است، و کنجکاوی در مورد آنچه ممکن است اخیراً برای تحریک چنین اقداماتی تغییر کرده است را برانگیخت. Invesco تنها نیست که به دنبال یک جایگاه بسیار ارزنده در بیت کوین ETF است.

نام‌های برجسته دیگری مانند iShares و Bitwise و WisdomTree نیز از پنجشنبه گذشته پرونده‌هایی را برای ETF بیت کوین ارسال کرده‌اند.همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، اخیراً با درخواست برای یک جایگاه در بیت کوین ETF، سر و صدایی در صنعت کریپتو ایجاد کرد و چندین تحلیلگر تلاش کردند تا انگیزه این مانور را رمزگشایی کنند.

انبوه پرونده‌ها نشان‌دهنده افزایش مجدد علاقه سازمانی به ارز دیجیتال است، که نشان‌دهنده تغییر احتمالی در تأیید نظارتی برای چنین محصولات مالی است. این وضعیت همچنان روان است زیرا SEC هنوز تصمیم نهایی را در مورد این پرونده ها صادر نکرده است.

با این وجود، ظهور مجدد Invesco، در کنار ورود سایر بازیگران اصلی در عرصه مالی، پیچش جدیدی را در روایت همیشه در حال تغییر پیرامون ETF های بیت کوین ایجاد می کند.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه