کریپتو

بنیانگذار Gemini پس از شکایت از Coinbase و Binance اما Prometheum را تأیید کرد، SEC را به دلیل ناسازگاری مورد انتقاد قرار داد.

بنیانگذار Gemini پس از شکایت از Coinbase و Binance اما Prometheum را تأیید کرد، SEC را به دلیل ناسازگاری مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش زوم ارز، تایلر وینکلووس، یکی از بنیانگذاران جمینی، یک صرافی ارزهای دیجیتال منطبق با قوانین نیویورک، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) انتقاد کرده و گفته است که در حالی که تنظیم کننده اقدامات قانونی را علیه صرافی های ارزهای رمزنگاری شده برجسته از جمله بایننس، کوین بیس، جمینی ارائه کرده است. و Kraken، با ادعای عدم رعایت قوانین امنیتی، صرافی Prometheum را که یک صرافی کمتر شناخته شده رمزنگاری است، پیش برد و تایید کرد.

تایلر، تحلیلگران در مورد Prometheum تردید دارند
در طول ارزیابی خود، او متوجه شد که Prometheum بیش از شش سال است که عملیاتی شده است اما هنوز هیچ محصولی منتشر نکرده است. این امر باعث نگرانی در مورد پیشرفت و توانایی آنها در انجام تعهدات خود شده است. علاوه بر این، این پلتفرم چندین کارمند سابق SEC و سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) را به کار گرفته است که برخی آن را یک اتفاق غیر معمول می دانند.

یکی دیگر از جنبه هایی که باعث ایجاد مشکلات شده است، استخدام یک افسر ارشد فناوری (CTO) توسط Prometheum است که طبق گزارش ها در جزیره من مستقر است اما هنوز حضور آنلاین قابل تشخیصی نداشته است. ی

منتقدان دیگر، از جمله آدام کوکران، استدلال می کنند که این عوامل باید به عنوان پرچم قرمز برای سرمایه گذاران و جامعه گسترده تر ارزهای دیجیتال عمل کنند. آنها بر این باورند که Prometheum، که توسط SEC در حال تبلیغ است، باید به وعده های خود عمل کند.
در حالی که برخی ممکن است این نگرانی ها را صرفاً به عنوان تئوری های توطئه رد کنند، این باور رو به رشد وجود دارد که رابطه SEC با Prometheum بیش از آنچه به نظر می رسد وجود دارد.

در فوریه ۲۰۲۳، SEC، صرافی Prometheum را به عنوان یک واسط-فروشنده با هدف ویژه (SPBD) تأیید کرد که امکان تجارت ارزهای دیجیتال را فراهم می کرد. Prometheus گفته است که قصد دارد از وضعیت SPBD خود برای ارائه خدمات مختلف از جمله نگهداری، تجارت و تسویه حساب استفاده کند. این پلتفرم همچنین قصد دارد با رگولاتورها برای توسعه یک چارچوب نظارتی جامع تر برای صنعت کریپتو همکاری کند.

با این حال، رویکرد متضاد SEC، که در آن به نظر می رسد نسبت به Prometheum نرم تر است و در عین حال اقدامات سخت گیرانه تری را علیه صرافی های برجسته مانند Coinbase انجام می دهد، نگرانی هایی را در مورد انگیزه های بالقوه زمینه ای ایجاد کرده است.

منتقدان معتقدند که رفتار SEC با Prometheum مطلوب به نظر می رسد، علیرغم تردیدهایی که در مورد عملکرد تاریخی آن، روابط ادعایی با چین، و مشکلات قانونی گذشته وجود دارد.

منبع:کریپتو نیوز


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه