کریپتو

دانشگاه‌ها به کمک بلاکچین و وب 3 می‌آیند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای آکادمیک، مطالعات مربوط به بلاکچین و وب3 در حال افزایش هستند و دانشگاه‌های سراسر جهان از این تحول استقبال می‌کنند. مؤسسات آکادمیک بزرگ در رشد این فناوری پیشگام‌اند و در تلاش برای پرورش تحقیقات پیشرفته و ترویج آموزش در حوزه بلاکچین هستند.
دانشگاه‌ها مرزهای جدیدی را ایجاد کرده‌اند و دوران نویی را در آموزش‌ و‌ پرورش به وجود آورده‌اند. این جنبش با همکاری با شرکت‌های فناوری، راه‌اندازی برنامه‌های آموزشی و انجام تحقیقات پیشرو شکل خواهد گرفت.
یکی از همکاری‌هایی که توجه‌ها را به خود جلب کرده است، همکاری بین Aleph Zero و دانشگاه نیکوزیا (UNIC) در قبرس است. این دو نهاد آماده هستند تا اکوسیستم بلاکچین را از طریق تحقیقات، آموزش و کاربردهای عملی تقویت کنند. Aleph Zero حمایت مالی برای تحقیقات UNIC ارائه کرده و تعهد خود را در تقویت تحقیقات پیشگام در حوزه بلاکچین ابراز داشته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!




ثبت نام


آنتونی زولسیاک (Antoni Zolciak) یکی از بنیانگذاران Aleph Zero، بیان داشت، این همکاری گامی رو به جلو در مأموریت ما برای پیشبرد پذیرش بلاکچین از طریق تحقیق و آموزش است.
مرکز تحقیقات دانشگاه نیکوزیا (DLRC) نیز به عنوان گروه اعتبارسنجی Aleph Zero فعالیت خواهد کرد و به تمرکززدایی شبکه کمک می‌کند. همچنین، بخش مهمی از این همکاری شامل طراحی یک برنامه آموزشی برای توسعه‌دهندگان است که نشان‌دهنده تعهد به ایجاد فناوری بلاکچین قابل دسترس و قابل درک برای همه است.


منبع

بی‌این کریپتو




منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه