کریپتو

گزینه‌های جایگزین برای سرمایه‌گذاری در رمز ارزها از دید مارکوس

گزینه‌های جایگزین برای سرمایه‌گذاری در رمز ارزها از دید مارکوس

این فرد برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال به نشانه‌ای مثبت برای زمانی که پیوند مالی با رمز ارزها بیش از حد می‌شود، اشاره کرد.


تبلیغات صرافی تبدیل

به گزارش زوم ارز، بیلی مارکوس، مهندس IT و کسی که در سال 2013 نخستین میم کوین بازار یعنی DOGE را به عنوان شوخی با بیت کوین به کمک جکسون پالمر ایجاد کرد، اکنون به یک اینفلوئنسر تبدیل شده است. هرچند، وی در حوزه‌ی رمز ارزها فعالیتی ندارد. مارکوس در توییتر به عنوان Shibetoshi Nakamoto شناخته می‌شود.

مارکوس در توییت اخیر خود، پیرامون سرمایه‌گذاری‌هایی که بر خلاف رمز ارزها خیلی هیجان‌انگیز یا ترسناک نیستند اظهار نظر کرد. همچنین، وی به موردی اشاره کرد که نشانگر لحظه‌ای است که سرمایه‌گذاران با یک رمز ارز پیوند مالی بیش از حد دارند.

وی در توییت نوشت که نشانه‌ی مثبت از پیوند مالی بیش از حد، زمانی است که فرد نسبت به قیمت به‌شدت پرنوسان یک رمز ارز احساساتی می‌شود.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

مارکوس، SPY یا نرخ بهره با ییلد بالا را گزینه‌ای جایگزین برای سرمایه‌گذاری در رمز ارزها برای افرادی که به دنبال دارایی کم‌هیجان‌تر و ریسک کمتر نسبت به ارزهای دیجیتال هستند، پیشنهاد کرد.

مارکوس در توییت‌های پیشین خود به‌دفعات اعلام کرد که وی تقریبا بلافاصله پس از اینکه دوج کوین راه‌اندازی شد، دست از سرمایه‌گذاری در رمز ارزها کشید. هرچند، وی هنوز کمی رمز ارز از آن زمان و از پاداش‌های دریافتی نزد خود دارد.

در ماه دسامبر سال گذشته، مارکوس گفت که وی جهت پرداخت مالیات برای سال 2022 وادار به فروش بخشی از ذخایر اتریوم خود با ضرر شد. اخیرا، وی سرمایه‌گذاری در رمز ارزها را با سرمایه‌گذاری در بیماری‌های روانی مقایسه کرد.

Source: https://u.today/dogecoin-creator-names-investments-that-are-less-exciting-and-scary-than-crypto


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه