کریپتو

تشدید فعالیت شبکه دوج کوین

تشدید فعالیت شبکه دوج کوین

اخیرا دوج کوین شاهد افزایش چشم‌گیری در فعالیت شبکه بوده و تعداد تراکنش‌های روزانه برای این شبکه با گذر از بیت کوین و لایت کوین، به اوج تاریخی 650000 رسیده است.


تبلیغات صرافی تبدیل

به گزارش زوم ارز، این رشد غیرمنتظره بر اثر افزایش علاقه به مینت کردن توکن DRC20 که نوع جدیدی از دارایی دیجیتال بر روی شبکه دوج کوین محسوب می‌شود، رخ داده است.

پیش‌تر پاتریک لادر، توسعه دهنده‌ی دوج کوین به افزایش محسوس در فعالیت شبکه اشاره کرده بود. اگرچه این افزایش در آن زمان قابل توجه بود، اما به‌هیچ‌وجه نزدیک به سطح بی‌سابقه‌ی امروز نبود.

بسیاری از افراد در جامعه رمز ارزی، این افزایش را به عنوان فرصتی جهت آزمایش مقیاس‌پذیری دوج کوین برمی‌شمارند. یکی از کاربران با شناسه @SK_R402، پیشنهاد کرد که تمرکز باید بر روی توانایی این ارز در تراکنش‌های روزمره باشد. وی افزود که آن‌ها برنامه‌ریزی کردند تا نُد خود (بخشی از شبکه که نسخه‌ای از بلاکچین را نگهداری می‌کند) را راه‌اندازی کنند.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

هرچند، برخی از نگرانی‌ها پیرامون افزایش تراکم شبکه به دنبال رشد فعالیت نیز شکل گرفتند. یکی از اعضای برجسته در جامعه دوج کوین در ارتباط با این نگرانی‌ها گفت که چنین فعالیت‌هایی باید از طریق راه‌حل‌های لایه2 مجزا بر عهده گرفته شوند تا از ایجاد مشکل در شبکه اصلی جلوگیری شود.

علی‌رغم این چالش‌های بالقوه، بسیاری از کاربران خوش‌بین بوده و اذعان دارند که این رشد در تعداد تراکنش‌ها می‌تواند نشانگر اتفاقاتی باشد که در صورت پذیرفته شدن دوج کوین به عنوان یک ارز جهانی، رخ می‌دهند.

Source: https://u.today/dogecoin-sees-massive-spike-in-network-activity-whats-behind-the-surge


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه