کریپتو

آرتور هیس با وجود احساسات مثبت بازار، بلور خریداری کرد

آرتور هیس با وجود احساسات مثبت بازار، بلور خریداری کرد

به گزارش زوم ارز، اخیرا آرتور هیس، کارآفرین و یکی از افراد برجسته در زمینه رمز ارزها، حدود 341000 بلور از یک آدرس دریافت کرد. این اتفاق در حالی رخ داده است که هیس با معاملات و سرمایه‌گذاری‌های خود به دفعات به سود دست یافته است؛ چرا که توکن‌های خریداری شده توسط وی شاهد رشد دو رقمی بوده‌اند.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

توکن BLUR شاهد رشد شدید علاقه از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ بوده است و این موضوع، به افزایش عملکرد قیمتی پرنوسان آن کمک کرده است. قیمت این توکن شاهد نوسانات محسوسی بوده است و طی چند ساعت یا حتی چند دقیقه، از سطح ۵ دلار تا افت ۰.۴ دلار متغیر بوده است.

علی‌رغم افزایش علاقه از سوی سرمایه‌گذاران، توکن بلور در حوزه ارزهای دیجیتال، نسبتا ناشناس به شمار می‌رود. هرچند، سرمایه‌گذاری‌های اخیر از سوی اشخاص تاثیرگذار از جمله هیس و بقیه‌ی نهنگ‌های بزرگ، توجه بازار به این توکن و پتانسیل آن را جلب کرده است.

عملکرد قیمتی توکن بلور می‌تواند بر اثر نقدینگی پایین و توزیع گسترده از طریق مکانیزم ایردراپ آن، شکل گرفته باشد؛ امری که منجر به افزایش نوسانات در قیمت آن شده است. از آنجایی که سرمایه‌گذاران بزرگ به ابراز تمایل به این توکن ادامه می‌دهند، احتمالا نوسانات قیمتی آن ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است که سرمایه‌گذاری در رمز ارزها می‌تواند بسیار پرنوسان و غیرقابل‌پیش‌بینی باشد؛ به‌همین دلیل انجام تحقیقات و دستیابی به دانش کافی پیش از اتخاذ هرگونه تصمیمی حائز اهمیت است. درحالی که سرمایه‌گذاری از سوی اشخاص تاثیرگذار می‌تواند منجر به جلب توجه به توکن‌ها شود، در نظر نداشتن نوساناتی که می‌توانند پوزیشن‌های فعلی فرد را لیکویید کنند بسیار مهم قلمداد می‌شود.

در لحظه نگارش این خبر، بلور در سطح قیمت 1.08 دلار قرار دارد.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه