کریپتو

تحلیل تکنیکال تتر – زوم ارز

سلام زوم ارزی های عزیز. ما در این صفحه از سایت زوم ارز به بررسی و تحلیل دلار دیجیتال که معروف ترین و پر استفاده ترین آن تتر می باشد، می پردازیم. با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال تتر USDT امروز ۴ مرداد ۱۴۰۲

تتر بعد از اینکه سقف تاریخی خود را در محدوده ۳۳ الی ۳۴ هزار تومان شکست، به دلیل هیجانات و فشار بالای خرید، بدون پولبک بیش از ۸۰ درصد رشد کرد و به یک مقاومت روانی در محدوده ۶۰۰۰۰ تومان برخورد کرد. روند صعودی آن بعد از برخورد به این مقاومت تبدیل به روند رنج شد. سقف کانال رنج تتر در محدوده ۵۷۰۰۰ الی ۵۸۶۰۰ تومان و کف کانال در محدوده ۴۵۸۰۰ الی ۴۷۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. حمایت های کف کانال با واکنش مثبت همراه بوده است و موجب یک نوسان مثبت ۱۰ درصدی تا محدوده مقاومت ۵۱۸۰۰ تومان شده است. پس این مقاومت به عنوان میدلاین کانال رنج در نظر گرفته می شود. از طرفی یک کانال رنج کوچکتر در محدوده ۵۱۸۰۰ الی ۴۶۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

با توجه به واکنش قوی به حمایت کف کانال، تتر می تواند تا محدوده ۵۱ الی ۵۱۸۰۰ دلار رشد داشته باشد. اما قبل از آن یک بازگشت به محدوده حمایت ۴۸۰۰۰ تومان مورد انتظار است. نکته دیگری که وجود دارد این است که، اولین شکست خط روند نزولی ممکن است با واکنش منفی همراه باشد. بنابراین زمانی می توانیم انتظار رشد بیشتر تا سقف کانال اصلی را داشته باشیم، که این مقاومت با کندل صعودی قوی به همراه حجم معاملات بالا شکسته شود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل تکنیکال تتر USDT امروز 4 مرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه
تحلیل تکنیکال تتر USDT امروز ۴ مرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه