کریپتو

۶۰۰ میلیون شیبا اینو سوزانده شد

۶۰۰ میلیون شیبا اینو سوزانده شد

نزدیک به میلیون‌ها شیبا اینو SHIB در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده‌اند زیرا قیمت در تلاش است تا به سمت بالا حرکت کند.

با شروع هفته جدید، مقدار SHIB سوزانده شده روزانه به طور گسترده در حال افزایش است زیرا نیم میلیون از این میم کوین‌ها به کیف پول ها ارسال شده است. در این میان، قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو SHIB پس از افت ۴ درصدی از روز یکشنبه، ۱ درصد افزایش یافته است. ۶۰۱ میلیون SHIB به کیف پول ها ارسال شد طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب کیف پول Shibburn، روز گذشته برای ارتش SHIB قابل توجه بود زیرا در این مدت، عرضه در گردش SHIB در مجموع ۶۰۱,۶۴۳,۰۰۴ شیبا اینو کاهش یافت. بزرگترین توده های ارسال شده به کیف پول های مرده تقریباً ۲۰ میلیون شیبا اینو را حمل می کردند که Shibburn در جدول تراکنش های سوخته ثبت شده به اشتراک گذاشته شد.

طی چند روز گذشته، شبکه آزمایشی Shibarium به یک نقطه عطف جدید کاربردی دست یافته است. در هفته گذشته، تعداد کل تراکنش‌ها تقریباً یک و نیم میلیون افزایش یافته و به بالاترین رقم تاریخ ۲۸۶۴۵۴۲۸ رسیده است. تعداد آدرس های کیف پول متصل به زنجیره آزمایشی Puppynet 17,061,463 باقی مانده است. انتظار می رود راه اندازی شبکه اصلی شیباریوم پس از ۱۶ آگوست انجام شود. این زمانی است که کنفرانس Eth Toronto در کانادا به پایان می رسد. در این کنفرانس، Shytoshi Kusama یک سخنران مجازی خواهد بود، همه پروژه‌های با نام تجاری SHIB عمومی خواهند شد و طبق یک پست وبلاگ اخیر که توسط Kusama در Medium منتشر شده است، احتمالاً بحث مفصلی درباره راه‌اندازی Shibarium انجام خواهد شد. با این حال، لوسی یکی از اعضای ارشد تیم SHIB دیروز یادآوری به ارتش SHIB در توییتر ارسال کرد و گفت که تاریخ دقیقی برای ارائه شیباریوم وجود ندارد. با این حال، او گفت که تیم توسعه دهنده به انتشار پروتکل لایه ۲ نزدیک است.

شیبا اینو پس از از کاهش قیمت تقریباً ۴ درصد از روز یکشنبه، تلاش هایی را برای بهبودی انجام داده است. روز دوشنبه، ۲.۲۷ درصد افزایش یافت، اما پس از آن رشد قیمت حذف شد. اوایل امروز، SHIB توانست ۱.۵۲ درصد رشد کند، اما از آن زمان تا کنون اندکی کاهش یافته است.

منبع: U.Today


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه