کریپتو

شیبا اینو ستاره هفته پرتلاطم رمزارزها لقب گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود آشفتگی‌های اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، یک ارز دیجیتال به طور غیرمنتظره‌ای توانسته توجهات را به خود جلب کند.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط CoinGecko، میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته شاهد رشد 5.6 درصدی قیمت خود بوده، در صورتی که کاردانو (ADA) و ریپل (XRP) به ترتیب 0.1 کاهش و 2.5 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.
بر اساس داده‌های بازار، بیت‌ کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هم شاهد یک رشد جزئی بوده و به ترتیب 0.2% و 0.3% افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته داشته‌اند. در همین حال، بایننس کوین (BNB) و دوج کوین (DOGE) نیز افزایش روزانه 0.9٪ و 1.4٪ را ثبت کرده‌اند. مقایسه بیشتر نشان می‎دهد که سولانا (SOL) و ترون (TRX) افزایش قیمت روزانه 0.3٪ و 0.2٪ را ثبت کرده‌اند، در حالی که قیمت پالیگان (MATIC) بدون تغییر ثابت باقی مانده است. این داده‌ها نشان می‌دهند که هیچ کدام از رمزارزهای برتر بازار نتوانسته‌اند به عملکرد روزانه شیبا برسند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


عملکرد هفتگی این ارزهای دیجیتال نیز تصویر مشابهی را نشان می‌دهد. افزایش هفتگی قیمت شیبا به میزان 11% نسبت به رشد جزئی کاردانو به میزان 0.2% و کاهش ریپل به میزان 4.2%، قابل‌توجه است. ارزهای دیجیتال دیگری مانند بایننس کوین و دوج کوین نیز در عملکرد هفتگی خود به ترتیب شاهد 4.6% و 1.8% رشد در قیمت خود بودند، اما همچنان نتوانستند به افزایش قیمت شیبا برسند.
این افزایش ناگهانی پس از هفته‌ای سخت برای شیبا اتفاق افتاد که با بیش از 21% افت، یکی از بدترین عملکردهای ارزهای دیجیتال را به ثبت رساند. همزمان با رشد قیمتی شیبا، نرخ توکن‌سوزی این میم کوین نیز در مقایسه با 24 ساعت گذشته، بیش از 810 درصد افزایش یافته است.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه