کریپتو

سیگنالی که افزایش قیمت شیبا اینو را چشمک می‌زند!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 قیمت شیبا اینو (SHIB) در طول هفته گذشته نشانه‌های مثبتی را از خود نشان داده و توانسته است بالاتر از محدوده 0.0000065 دلار تثبیت شود. نکته قابل‌توجه بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، افزایش احساسات مثبت در جامعه شیبا اینو است. حال سؤال اساسی که مطرح می‌شود آن است که آیا SHIB در حال آماده‌شدن برای ثبت یک حرکت صعودی است؟

 در تاریخ ۱۴ ژوئن، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، با انتشار یک توییت مبهم، از رونمایی از یک محصول جدید در آینده خبر داد. یک روز بعد، یکی دیگر از مشارکت‌کنندگان کلیدی در انجمن شیبا، به نام Lucie در توییتی اعلام کرد که این پروژه میم کوین همچنان زنده و در حال توسعه است.

 داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که انتشار این اخبار، تأثیر مثبتی بر احساسات اجتماعی در جامعه SHIB داشته است. این امر می‌تواند موجب تغییر روند قیمت این رمزارز شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


 پس از شروع پرتلاطم این ماه، سرمایه‌گذاران شیبا اینو دوباره به آینده امیدوار شده‌اند. معیار سنجش احساسات وزنی Santiment به تحلیل حالات روحی جامعه یک بلاکچین خاص می‌پردازد و تعداد نظرات مثبت و منفی درباره آن پروژه را مقایسه می‌کند.

 همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، شاخص احساسات SHIB از تاریخ ۹ ژوئن شروع به افزایش کرده است (منحنی نارنجی). در تاریخ ۱۶ ژوئن، این مقدار حدود ۱٫۴۳- است. این مقدار نشان می‌دهد که در طول هفته گذشته، میزان احساسات مثبت به میزان ۱۳٪ افزایش یافته است.

نمودار شیبا

 وقتی شاخص احساسات در طول یک اصلاح قیمتی شروع به افزایش می‌کند، بیانگر آن است که احتمالاً یک تغییر روند به زودی رخ خواهد داد. اگر اخبار منتشر شده توسط تیم شیبا اینو مبنی بر راه‌اندازی محصول جدید به صورت گسترده پذیرفته شود، قیمت SHIB ممکن است به زودی وارد حالت بازیابی شود.

 علاوه بر این، کاهش شدید موجودی توکن‌های SHIB در صرافی‌ها، عامل مهم دیگری است که به تغییر روند و شکل گرفتن روند صعودی اشاره می‌کند. موجودی در صرافی‌ها نشان‌دهنده تعداد توکن‌هایی است که سرمایه‌گذاران در صرافی‌های رسمی ارزهای دیجیتال سپرده‌گذاری کرده‌اند.

 نمودار Glassnode نشان می‌دهد که از تاریخ ۹ ژوئن تا ۱۶ ژوئن، دارندگان SHIB حدود ۴ تریلیون از این توکن را از صرافی‌ها خارج کرده‌اند (نمودار قرمز).

نمودار شیبا تصویر 2

 در مقابل، وقتی سرمایه‌گذاران توکن‌ها را به صرافی‌ها منتقل می‌کنند، ممکن است به دنبال فرصت‌هایی برای فروش باشند. به طور قابل توجه، این مورد را می‌توان در نمودار بالا مشاهده کرد. ۱۵٪ کاهش قیمت SHIB در تاریخ ۹ ژوئن به دنبال افزایش شدید عرضه در صرافی‌ها در تاریخ ۸ ژوئن بود.

 براساس داده‌های IntoTheBlock، شیبا اینو احتمالاً یک حرکت صعودی به سمت 0.000010 دلار خواهد داشت.

 اما در حال حاضر، دیوار فروش شکل گرفته توسط ۸۸,۰۰۰ آدرس که ۳۲ تریلیون توکن SHIB را در محدوده قیمتی 0.000008 دلار خریداری کرده‌اند، می‌تواند باعث کاهش قیمت شود. در مقابل، ۱۹,۲۶۰ آدرسی که ۸.۸۲ تریلیون توکن را با حداقل قیمت 0.000006 دلار خریداری کرده‌اند، می‌توانند یک دیوار خرید ایجاد کنند.

نمودار شیبا

 با این حال، در صورتی که قیمت SHIB به زیر 0.000006 دلار برسد، خرس‌ها می‌توانند سناریوی صعودی شیبا اینو را نفی کنند. در چنین شرایطی، خرس‌های شیبا اینو می‌توانند با فروش بیشتر، قیمت را به سمت 0.000005 دلار سوق دهند و تأثیر منفی بر قیمت SHIB داشته باشند.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه