کریپتو

کوزاما به نشر اطلاعات منفی پیرامون شیبا واکنش نشان داد

کوزاما به نشر اطلاعات منفی پیرامون شیبا واکنش نشان داد

شیتوشی کوزاما با وجود افت چشم‌گیر بازار به کسانی که اطلاعات منفی پیرامون شیبا نشر می‌دهند، حمله‌ور شد.

به گزارش زوم ارز شیتوشی کوزاما، رهبر شیبا در میانه‌ی روند نزولی بازار در پست اخیر در کانال تلگرامی خود به افرادی که ترس و تردید را ترویج می‌دهند حمله‌ور شد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که میم کوین SHIB، یکی از بدترین هفته‌های خود با 21.4 درصد افت را پشت سر گذاشته است. بر اساس داده‌های سایت CoinGecko، این رمز ارز در میان آلت کوین‌های برجسته یکی از بدترین عملکردها را به نمایش گذاشته است.

کوزاما در پست خود از جامعه‌ی شیبا خواستار بررسی اطلاعات منتشر شده توسط وی شد و بر مسیر استراتژیک آن‌ها که طی ماه‌ها در دست توسعه بوده است، تاکید کرد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

کوزاما به صراحت به کسانی که اطلاعات منفی و گمراه‌کننده پیرامون پروژه‌ی شیبا منتشر می‌کنند هشدار داد. 

کوزانا اشاره کرد که وی آموخته است تا کمتر سخن گفته و بیشتر به نمایش بگذارد؛ فلسفه‌ای که وی می‌خواهد آن را در عین فرا رسیدن موانع گوناگون برای پروژه حفظ کند. توسعه‌دهنده‌ی ارشد SHIB به جامعه اطمینان داد که شیبا کاملا پویا است و علی‌رغم جو منفی، برنامه‌های بزرگی در دست دارد.

کوزاما در پست خود خاطرنشان کرد که حملات اخیر از کنترل آن‌ها خارج است، اما خبر خوبی محسوب می‌شود؛ چرا که افزایش توجه حتی اگر منفی باشد، این پروژه را در معرض دید قرار می‌دهد.

بنا به گزارش پیشین سایت U.today، عرضه‌ی بسیار مورد انتظار راه‌حل لایه2 Shibarium برای پیش از سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری زمان‌بندی شده است.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه