کریپتو

رشد 742 درصدی تراکنش‌های بزرگ ماتیک

رشد 742 درصدی تراکنش‌های بزرگ ماتیک

آلت کوین‌ها به دنبال شکایت سازمان بورس آمریکا، افت محسوسی را تجربه کردند.

به گزارش زوم ارز، مقدار تراکنش‌های بزرگ بر روی شبکه پالیگان با وجود هجوم آوردن نهنگ‌ها به دنبال اقدامات قانونی اخیر در بازار رمز ارزها به‌طور ناگهانی 742 درصد رشد کرد.

موسسه آمار آن چین IntoTheBlock تراکنش‌های بیش از 100000 دلار را به عنوان تراکنش‌های بزرگ طبقه‌بندی می‌کند. این پلتفرم، حجم این‌گونه از تراکنش‌ها را حدود 64 میلیون دلار اعلام کرد.

معمولا تراکنش‌های بزرگ، اطلاعاتی از فعالیت نهنگ‌ها ارائه داده و افزایش این رقم می‌تواند بر اثر تعداد فراوان خرید یا فروش در این گروه از هولدرها باشد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

آلت کوین‌ها به دنبال شکایت سازمان بورس آمریکا علیه بزرگترین صرافی‌های رمز ارزی یعنی بایننس و Coinbase، افت چشم‌گیری را تجربه کردند. بازار رمز ارزها به‌طور کامل نزولی شد و بیشتر ارزهای دیجیتال از 5 تا 18 درصد افت را به خود دیدند. هرچند، اکنون بازار تا حدی صعودی شده است.

در لحظه‌ی نگارش این خبر، ماتیک با افتی 1.4 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 0.82 دلار قرار دارد. در هر دو شکایت بایننس و Coinbase، ماتیک به عنوان اوراق بهادار نامیده شد.

در روز سه‌شنبه، سازمان بورس آمریکا شکایتی علیه صرافی Coinbase به ثبت رساند و ادعا کرد که این صرافی رمز ارزی به عنوان یک بروکر، صرافی اوراق بهادار ملی و سازمان تسویه معاملات، بدون ثبت نام در سازمان SEC فعالیت داشته است. همچنین، کمتر از 24 ساعت پیش از این شکایت سازمان مذکور از صرافی بایننس شکایت کرد.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه