کریپتو

هکر تورنادو کش حاکمیت این میکسر را به اعضای آن برمی‌گرداند

هکر  تورنادو کش (Tornado Cash) پیشنهاد حاکمیتی جدیدی ارائه کرده است که در اجرایی شدن حاکمیت این میکسر به کاربران بازگردانده می‌شود. در واکنش به ارائه این پروپوزال، قیمت توکن TORN حدود ۱۰٪ افزایش یافت.

به گزارش کوین دسک، این جریان از روز شنبه آغاز شد که فرد مهاجمی توانست با تغییر کد موجود در یک پروپوزال توانست رای جعلی به طرح خود دهد و با تصویب آن کنترل دائو تورنادو کش را عملا به دست بگیرد.

واریز و برداشت بدون محدودیت در صرافی اتراکس
با ثبت نام در اتراکس 50 هزار شیبا و 500 هزار بیت تورنت هدیه بگیرید!
هدیه بگیر!

کاربری با نام Tornadosaurus-Hex در انجمن تورنادو کش اعلام کرد که هکر این میکسر، پروپوزال جدیدی را برای بازگرداندن حاکمیت این پروتکل ارسال کرده است. به گفته این کاربر، احتمال بالایی وجود دارد که هکر این پروپوزال را اجرا کند.

به گفته Tornadosaurus-Hex، فرد مهاجم در حال آزادسازی توکن‌های TORN است که در رای‌گیری حاکمیتی برای تصویب پروپوزال قبلی استفاده کرده بود.

پروپوزال جدید احتمالا پس از پایان رای‌گیری در تاریخ ۲۶ مه (۵ خرداد) تصویب خواهد شد، البته هنوز زمان اجرایی شدن آن مشخص نیست. با این حال، پس از اجرایی شدن این پروپوزال، کدی که باعث شده بود حاکمیت تورنادو کش در اختیار هکر قرار گیرد حذف شده و حاکمیت دوباره به کاربران بازگردانده می‌شود.

در واکنش به پیشنهاد پروپوزال حاکمیتی جدید از جانب هکر تورنادو کش، کاربری با نام 0xdeadf4ce در توییتی مدعی شد ممکن است هکر صرفا این کار را برای افزایش قیمت توکن TORN به نفع خود انجام داده باشد.

Tornadosaurus-Hex در واکنش به این توییت نوشت:

ما حتی حق انتخابی در رابطه با این پروپوزال نداریم، اما با این حال همچنان اهمیت دارد.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه