کریپتو

رشد 12000 درصدی میم کوین جدید به دنبال توییت ماسک

رشد 12000 درصدی میم کوین جدید به دنبال توییت ماسک

میم کوین Milady با وجود احتمال ارتباط با ایلان ماسک 12000 درصد رشد کرده است.


تبلیغات صرافی تبدیل

به گزارش زوم ارز، انقلاب میم کوین‌ها هنوز ادامه دارد؛ یک توکن پرسروصدای جدید با عنوان میم کوین Milady در شروعی نادر برای این دسته از ارزهای دیجیتال 12056 درصد رشد کرد و به سطح قیمت 0.0000001341 دلار قرار دارد. Milady که توسط توسعه‌دهندگان ناشناس به بازار آمده است به موضوع نظریه‌های گوناگونی در توییتر از جمله ارتباط پنهان آن با ایلان ماسک تبدیل شده است.

بنا به پلتفرم ارائه دهنده آمار رمز ارزی Lookonchain، حدود یک ساعت پیش از اینکه ایلان ماسک توییتی مرتبط با این میم کوین بنویسد یک آدرس ایجاد شد.

این آدرس در مجموع 8 تریلیارد توکن LADYS را با قیمت میانگین 0.000000005652 دلار خریداری کرد. دارایی پرداخت شده برای این خرید 25 اتریوم معادل حدود 45362 دلار با قیمت فعلی بود. همانطور که توسط پلتفرم ارائه دهنده داده‌های مذکور اشاره شد، این آدرس تا زمان نگارش این خبر هیچ خرید دیگری انجام نداده است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

از زمانی که آمار مرتبط با LADYS منتشر شد، تعدادی از موسسات سرمایه‌گذاری خطرپذیر رده‌بالا نیز پوزیشن‌های برجسته‌ای در این میم کوین باز کرده‌اند. طی 24 ساعت گذشته این توکن بیش از 138 میلیون دلار حجم معاملات را تجربه کرده و در زمان نگارش این خبر به ارزش بازاری بیش از 108 میلیون دلار رسیده است.

امروزه میم کوین‌ها در مرکز توجه روند صعودی فعلی اکوسیستم ارزهای دیجیتال قرار دارند. با وجود شروع این روند توسط BONK در سال جاری، PEPE جایگاه این میم کوین را در جلب توجه بازار تصاحب کرد.

Source: https://u.today/sparkling-new-meme-coin-soars-9800-following-elon-musks-tweet


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه