کریپتو

سود MicroStrategy از ذخایر بیت کوین

سود MicroStrategy از ذخایر بیت کوین

بزرگترین هولدر عمومی بیت کوین از موجودی BTC خود سود کسب کرد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، MicroStrategy، بزرگترین هولدر عمومی بیت کوین، پس از سود مالیاتی مرتبط با موجودی بیت کوین چشم‌گیر این شرکت، اولین رقم سود خود طی 9 دوره‌ی سه‌ماهه‌ی گذشته را منتشر کرد.

این شرکت ساخت نرم‌افزار در مقایسه با افت سال گذشته‌ی خود، درآمد خالص 461 میلیون دلار، به عبارت دیگر 31.79 دلار برای هر سهم، را برای سه‌ماهه نخست خود گزارش کرد.

افزایش 72 درصدی در قیمت بیت کوین طی سه‌ماهه‌ی اخیر، به MicroStrategy اجازه داد تا هزینه‌های مرتبط با تغییرات نزولی شدید سابق برای این رمز ارز را کاهش دهد. این امر منجر به سود مالیاتی یک‌باره‌ی 453.2 میلیون دلاری شد.

مایکل سیلور، هم‌بنیان‌گذار و رییس اجرایی MicroStrategy، با وجود عبور قیمت بزرگترین رمز ارز بازار از میانگین قیمت خرید این شرکت، بار دیگر شاهد سودآوری سرمایه‌گذاری 4 میلیارد دلاری خود در بیت کوین بود.

در روزهای ابتدایی ماه آوریل، بیت کوین از سطح قیمت 30000 دلار عبور کرد که کمی بالاتر از قیمت خرید شرکت MicroStrategy یعنی 29803 دلار است. در نتیجه، این شرکت توانست از کاهش ارزش موجودی بیت کوین خود اجتناب کند.

در سال 2020، سیلور جهت کاهش پول نقد تحت مالکیت شرکت خود شروع به خرید بیت کوین کرد. بنا به داده‌های مالی این شرکت، در پایان ماه مارس MicroStrategy در مجموع 140000 بیت کوین در اختیار داشته است. طی سه‌ماهه‌ی اخیر، این شرکت 7500 بیت کوین با مبلغ حدود 179 میلیون دلار خریداری کرد.

منبع: https://u.today/bitcoins-largest-public-holder-earns-profits-from-btc-stash


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه