کریپتو

کوزاما به یک اقدام تاثیرگذار در ارتباط با شیبا اشاره کرد

کوزاما به یک اقدام تاثیرگذار در ارتباط با شیبا اشاره کرد

اتفاقات زیادی در پشت صحنه در جریان هستند.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، شیتوشی کوزاما، توسعه دهنده ارشد شیبا، احتمالا به یک اقدام متحول کننده برای پروژه اشاره دارد. کوزاما در توییت جدید خود گفت که وی چندی از مهره‌های شطرنج را حرکت می‌دهد.

کوزاما نوشت که وی در عین گوش دادن به اثر Duel of Fates x Like a Dog Chasing Cars از Pianistec، در حال حرکت چند مهره در شطرنج است.

یکی از اعضای جامعه شیبا در کامنتی نوشت که به دنبال استراتژی جدید است. JD’s Updates، عضو جامعه شیبا، در واکنش به توییت کوزاما گفت: در حین ساخت، هیچ چیزی به اندازه‌ی موسیقی حماسی لذت‌بخش نیست.

کوزاما در تلگرام فاش کرد که اتفاقات زیادی در پشت صحنه برای شیبا در جریان هستند. وی در ادامه وعده داد که به زودی پیرامون جدیدترین اتفاقات صحبت خواهد کرد.

در روز 12 آوریل درگاه پرداخت رمز ارزی NOWPayments اعلام کرد که با پروتکل لایه2 بسیار موردانتظار Shibarium همکاری خواهد داشت. این همکاری با هدف افزایش سطح پذیرش پرداخت‌های رمز ارزی و ساخت و فعالیت بر روی Shibarium شکل گرفته است.

NOWPayments گفت که این پلتفرم درخواست همکاری را ثبت کرده و سپس واکنشی مثبت از سوی شیتوشی کوزاما رهبر شیبا دریافت کرده است.

چند روز پیش تیم متاورس شیبا از پیشرفت محقق شده در این پروژه پرده‌برداری کرد. این پیشرفت شامل تغییرات ساختاری در تیم، طراحی جدید برای مراکز ویژه و تغییرات در رودمپ و چشم‌انداز این پروژه است.

در حالی که توسعه‌ی کامل به زمان نیاز خواهد داشت، تیم متاورس اعلام کرد که تا پایان سال 2023 کاربران امکان کاوش بخشی از مناطق در این دنیای مجازی و ساخت، طراحی، بازی و توسعه در آن را خواهند یافت.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه