کریپتو

آیا بیت کوین با انتشار CPI از 29000 دلار گذر خواهد کرد؟

آیا بیت کوین با انتشار CPI از 29000 دلار گذر خواهد کرد؟

یک تحلیلگر پیرامون نیرویی که می‌تواند قیمت بیت کوین را به بالای سطح 29000 دلار برساند صحبت کرد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، یویا هاسگاوا، تحلیلگر در صرافی رمز ارز Bitbank، اشاره کرد که داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده برای ماه مارس می‌تواند در نهایت به یک شتاب دهنده برای آزمایش و عبور از سطح مقاومت 29000 دلار برای بیت کوین شود.

نظرات هاسگاوا در پاسخ به وضعیت بلاتکلیف بیت کوین به دنبال گزارش ترکیبی مشاغل آمریکا که روز جمعه منتشر شد مطرح شده است.

طی هفته گذشته عملکرد قیمتی پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال نسبتا پایدار بوده است. بر اساس داده‌های ارائه شده در سایت CoinMarketCap، قیمت این کوین در میان سطح‌های 27276 دلار و 28739 دلار متغیر بوده است.

اکنون سرمایه‌گذاران به دقت شاخص CPI را زیر نظر دارند تا مشخص شود که آیا فدرال رزرو در نبرد با تورم رو به موفقیت است یا خیر.

در ماه فوریه شاخص قیمت مصرف کننده مطابق انتظارات بازار به میزان 0.4 درصد و در مقیاس سالانه 6 درصد رشد کرد. با وجود بحران شدید بانکداری، ماه گذشته فدرال رزرو نرخ بهره را به میزان 0.25 درصد افزایش داد.

فعالان بازار به شدت در انتظار انتشار داده‌های CPI مربوط به ماه مارس هستند و بر اساس آن عمل خواهند کرد. این داده‌ها می‌توانند نیروی بسیار مورد نیاز برای شکستن مقاومت فعلی بیت کوین و گذر آن از سطح قیمت 29000 دلار را رقم بزنند و اوج جدیدی را در سال 2023 به ثبت برسانند.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه