بازارهای مالیکریپتوفاندامنتال

افت 9 درصدی دوج کوین به دنبال بازگشت لوگوی توییتر

افت 9 درصدی دوج کوین به دنبال بازگشت لوگوی توییتر

 

دوج کوین به دنبال افزایش شدید میزان علاقه‌ی معامله‌گران به خود و رشد 30 درصدی قیمت بر اثر تغییر لوگوی توییتر به دوج، پس از اینکه این پلتفرم لوگوی پرنده آبی نمادین خود را بازگرداند شاهد 9 درصد افت قیمت بود.

خرید ارز دیجیتال با 500 هزار تومان!

تو صرافی اکسران میتونی فقط با 500 هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به گزارش اکسران و به نقل از زوم ارز و همانطور که توسط سایت U.today گزارش شد، میزان جستجوهای گوگل پیرامون این میم کوین به دنبال تغییر لوگو توییتر تقریبا 2000 درصد رشد کرد.

علاوه بر آن، دوج کوین برای مدتی کوتاه از کاردانو به عنوان هفتمین رمز ارز ارزشمند بازار در رتبه‌بندی CoinMarketCap.com پیشی گرفت.

لوگوی جدید اما موقت توییتر دوج کوین را پس از افت قیمت تند در سال 2022 بار دیگر به مرکز توجه بازگرداند.

علی‌رغم رشد چشم‌گیر در میزان جستجوهای پیرامون دوج کوین، روند صعودی این میم کوین نسبتا ملایم بود؛ موضوعی که برخی از ناظران بازار را وادار به زیر سوال بردن توانایی دستکاری قیمت این رمز ارز توسط ایلان ماسک حامی بزرگ آن کرد.

جدا از طرفداران این میم کوین، افراد بسیار معدودی از تغییر لوگوی توییتر رضایت داشتند. کاربران توییتر با واکنش‌های گوناگونی به تصمیم ماسک پاسخ دادند؛ برخی آن را جالب دانستند در حالی که برخی دیگر آن را یک شوخی مرتبط با دروغ آوریل با کمی تاخیر خواندند.

در عین حال، ایلان ماسک به دنبال رد شکایت جمعی 258 میلیارد دلاری است که وی، شرکت تسلا و بنیاد دوج کوین را به تبلیغ فریبکارانه‌ی دوج کوین در شبکه‌های اجتماعی متهم می‌کند.

منبع: U.today

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه