بازارهای مالیکریپتو

فروش 3.74 میلیون آربیتروم توسط دو نهنگ بزرگ

فروش 3.74 میلیون آربیتروم توسط دو نهنگ بزرگ

دو نهنگ برجسته به طور غیرمنتظره 3.73 میلیون آربیتروم را به فروش رساندند.

به گزارش اکسران و به نقل از زوم ارز، دو آدرس از نهنگ‌های برجسته رقم هنگفت 3.73 میلیون توکن آربیتروم را به فروش رسانده و متحمل 400000 دلار ضرر شده‌اند.

بر اساس داده‌های تحت نظارت پلتفرم آن چین BitcoinEmber، اولین آدرس 2.03 میلیون ARB را با میانگین قیمت 1.14 دلار به فروش رساند و حدود 160000 دلار ضرر کرد. این آدرس هنوز 500000 آربیتروم هولد می‌کند.

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام
دومین آدرس نهنگ 1.7 میلیون ARB را با میانگین قیمت 1.16 دلار فروخت و متحمل تقریبا 270000 دلار ضرر شد. در حال حاضر، این آدرس تنها 50000 آربیتروم در جفت نقدینگی پلتفرم SushiSwap دارد.

 

این حرکت ناگهانی به دنبال جنجال‌های اخیر پیرامون پروسه‌ی تخصیص توکن بنیاد آربیتروم، که منجر به افت 6 درصدی در قیمت این توکن شد، رخ داده است.

همانطور که پیش‌تر در سایت U.today گزارش شد، بنیاد آربیتروم مورد انتقاد اعضای جامعه قرار گرفته است. این اعضا احساس می‌کنند که نگرانی‌ها و دیدگاه‌های آن‌ها پیرامون طرح پیشنهادی توزیع 750 میلیون توکن ARB نادیده گرفته شده‌اند.

در هر صورت، بنیاد آربیتروم اعلام کرده است که سیستم مدیریت غیرمتمرکز در حال فعالیت مطابق برنامه است و برخی از تصمیمات در پیش از یک عرضه‌ی گسترده‌تر ضروری هستند.

این بنیاد در اشاره به موضوع مورد نظر جامعه از بحث‌های فراوان در پلتفرم‌های مدیریتی خود صحبت کرد و نسبت به توزیع اخیر میلیون‌ها توکن ARB اطلاعات بیشتری ارائه داد. بنیاد آربیتروم توضیح داد که 40 میلیون توکن به عنوان یک وام به یکی از فعالان با تجربه در بخش بازارهای مالی تعلق گرفت.

منبع: U.today

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه