بازارهای مالیایردراپکریپتوکیف پول

متامسک به کاربران در مورد شایعات فریبنده ایردراپ در 31 مارس هشدار می دهد

متامسک به کاربران در مورد شایعات فریبنده ایردراپ در 31 مارس هشدار می دهد

 

به گزارش اکسران و به نقل از زوم ارز، متامسک پس از شنیدن شایعاتی مبنی بر ایردراپ متامسک در شبکه های اجتماعی، هشداری را در توییتر خود منتشر کرد.

 

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام
متامسک، ارائه‌دهنده کیف پول Web3، به کاربران خود در مورد «شایعه‌های نادرست» درباره ایردراپ ادعایی متامسک MetaMask که به نظر می‌رسد در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، هشدار داده است.

بر اساس یک توییت در تاریخ 28 مارس از MetaMask، “شایعه های زیادی در مورد یک اسنپ شات یا ایردراپ MetaMask در 31 مارس منتشر شده است.” این شایعات نه تنها نادرست هستند، بلکه خطرناک هستند. آنها فرصت هایی را برای کلاهبرداران ایجاد می کنند. متامسک هشدار داد.

تعدادی از حساب‌های توییتر شناسایی شده است که ادعا می‌کنند مرتبط با MetaMask یا ایردراپ توکن MetaMask هستند.

متامسک در پست توییتری خود شایعات مربوط به ایردراپ آینده را تکذیب کرده و از کاربران خواسته است در روزهای آینده مراقب سایت های جعلی باشند.

 فعالیت در MetaMask در پشت شایعات تقریباً سه برابر شد، با داده‌های DappRadar که نشان می‌دهد تعداد تراکنش‌ها در 27 مارس از حدود 8000 تراکنش به 21460 رسید.
MetaMask به دلیل شایعات مربوط به ایردراپ در نوامبر 2021، پس از ایردراپ های اخیر از سوی اتریوم نِیم سرویس و اشاره لوبین به یک توکن، شاهد فعالیت های مشابهی بود.

منبع: Cointelegraph


سر تیتر اخبار:

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه