کریپتو

هاسکینسون راه‌اندازی zkEVM را تبریک گفت

هاسکینسون راه‌اندازی zkEVM را تبریک گفت

چارلز هاسکینسون پیرامون راه‌اندازی اخیر شبکه zkEVM پالیگان اظهار نظر کرد.

به گزارش اکسران و به نقل از زوم ارز، چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو و توسعه‌دهنده‌ی بلاکچین به راه‌اندازی یک شبکه‌ی نوآورانه از تیم پالیگان موسوم به zkEVM واکنش مثبتی نشان داد.

 هاسکینسون ضمن تبریک به جامعه‌ی پالیگان گفت که مشاهده‌ی چنین ابتکاری در صنعت ارزهای دیجیتال احساس خوشایندی دارد.

 

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام

خود ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، در راه‌اندازی شبکه‌ی zkEVM شرکت داشت و نخستین تراکنش نمادین بر روی این شبکه‌ی جدید را امضا کرد. این تراکنش شامل این پیام بود: میلیون‌ها محدودیت برای انسان، مقیاس‌پذیری نامحدود برای نوع بشریت.

این پیام به گونه‌ای یک ادای احترام به آغاز کار بیت کوین در سال 2009 زمانی که ساتوشی ناکاموتو نخستین تراکنش بلاکچینی در جهان را با یک تیتر از رسانه Times پیرامون بحران بانکی رمزنگاری کرد، بود. هرچند، در شبکه‌ی zkEVM، نخستین تراکنش که توسط بوترین ارسال شد برای پروتکل دیفای 0vix بود.

علاوه بر هاسکینسون، استار زو بنیان‌گذار صرافی‌های OKCoin و OKX نیز راه‌اندازی این شبکه‌ی نوین را تبریک گفت. این کارآفرین به نوبه‌ی خود گفت که این اتفاق یک نقطه‌ی عطف مهم برای صنعت ارزهای دیجیتال بوده است.

جالب است بدانید که صرافی OKX در حال کار بر روی راه حل لایه2 EVM خود با عنوان OKBChain (OKBC) است. بنا به اظهارات رسمی این صرافی، به زودی یک شبکه‌ی آزمایشی برای OKBC در دسترس قرار خواهد گرفت.

صنعت ارزهای دیجیتال به شکل مداوم در حال رشد و توسعه توسط شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان گوناگون است، اما این توسعه‌ها لزوما تاثیری بر قیمت رمز ارزها در بازار بر جای نمی‌گذارند.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه