بازارهای مالیاینترنت و شبکهکریپتو

رشد 9 درصدی سولانا در نزدیکی به عرضه‌ی گوشی این بلاکچین

رشد 9 درصدی سولانا در نزدیکی به عرضه‌ی گوشی این بلاکچین

سولانا به دنبال به‌روزرسانی اخیر پیرامون گوشی موبایل این پروژه موسوم به Saga در حال تشکیل روند صعودی است. بنا به حساب رسمی گوشی موبایل سولانا، تاریخ عرضه‌ی این دستگاه برای روز 13 آوریل زمان‌بندی شده است.

به گزارش  اکسران و به نقل از زوم ارز، در سال 2022 گوشی سولانا به عنوان یک دستگاه با سیستم عامل اندروید که از شبکه بلاکچین سولانا قدرت می‌گیرد معرفی شد. بنا به اظهارات این پروتکل، این گوشی به عنوان یک درگاه مستقیم به سوی وب3 ایفای نقش خواهد کرد و شامل ویژگی‌هایی منحصر به فرد برای فعالان حوزه دیفای، خریداران NFTها و طرفداران ارزهای دیجیتال خواهد بود.

 

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام

 

این گوشی به عنوان یک دستگاه با امنیت بسیار بالا طراحی شده است و به کاربران سولانا محیطی یکپارچه‌تر که از طریق آن امکان دسترسی به بهترین ویژگی‌های نرم افزاری اکوسیستم وجود دارد، را ارائه خواهد داد. همچنین، این گوشی ویژگی‌های سخت افزاری جذابی دارد که سولانا را با بقیه‌ی شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های تلفن همراه در رقابت قرار می‌دهد.

حساب توییتر Solana Mobile اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی این گوشی با زمان توقف خط تولید دستگاه‌ها مصادف است و به همین دلیل، افراد را تشویق می‌کند تا جهت دستیابی به یک نسخه از آن، از حالا پیش‌خرید کنند.

به دنبال اعلام تاریخ عرضه‌ی این گوشی، طی هفت روز گذشته سولانا بیش از 9 درصد رشد را تجربه کرده است.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:  انتقاد شدید از عملکرد بلاکچین سولانا توسط محقق معروف رمزارزها!

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه