کریپتو

رشد حجم معاملات دوج کوین

اخیرا دوج کوین، بزرگ‌ترین میم کوین بازار از حیث ارزش کل، با بیشترین حجم معامله در میان بزرگ‌ترین نهنگ‌ها بر روی بایننس چین، به لیست ده رمز ارز برتر بازار راه یافته است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، ردیاب کیف پول WhaleStats در توییتی نوشت که دوج کوین، با بیشترین میزان حجم معاملات در 24 ساعت گذشته، وارد لیست ده دارایی پیشتاز بازار شده است.

در عین حال، چند روز پیش، بایننس نزدیک به 300 میلیون دوج کوین، معادل حدود 27.4 میلیون دلار، را به کیف پول‌های ناشناس ارسال کرد. این تراکنش‌ها می‌توانند نشانگر انباشت دوج کوین توسط نهنگ‌های رمز ارزی باشند.

علاوه بر آن، پذیرش دوج کوین به تدریج در حال رشد است؛ اخیرا مشتریان پلتفرم FCF Pay در نظرسنجی افزودن دوج کوین برای پرداخت با کارت‌های اعتباری مجازی این پلتفرم، شرکت کردند.

اکنون، بایننس کوین در این نظرسنجی برنده به شمار می‌رود اما، این شرکت اعلام کرد که دوج کوین و اتریوم می‌توانند در نظرسنجی بعدی، شانس دوباره داشته باشند.

همانطور که پیش‌تر توسط سایت U.today گزارش شد، اخیرا ایلان ماسک، بزرگترین حامی دوج کوین، از اتهامات وارده علیه وی از سوی سازمان بورس آمریکا در سال 2018، در دادگاه توسط هیئت منصفه، تبرئه شد.

این نهاد قانون‌گذاری، رییس تسلا را پس از نوشتن توییتی با این مضمون که وی به دنبال رساندن قیمت سهام خصوصی شرکت تسلا به سطح 420 دلار است، به نقض قوانین فدرال در ارتباط با اوراق بهادار متهم کرد.

ایلان ماسک در توییتر، از هیئت منصفه برای اعلام بی‌گناهی وی از اتهامات وارده، اظهار قدردانی کرد.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه