کریپتو

نرخ توکن سوزی شیبا افت چشم‌گیری را تجربه کرد

نرخ توکن سوزی شیبا افت چشم‌گیری را تجربه کرد

جامعه میم کوین شیبا، سخت تلاش می‌کند تا به طور روزانه به میزان بیشتری شیبا بسوزاند. با این حال، کاربران شیبا در انتظار راه اندازی Shibarium هستند؛ چرا که به آن‌ها وعده داده شده است در آن زمان تریلیاردها شیبا حذف خواهد شد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز و بر اساس سایت Shibburn، ردیاب توکن‌های حذف شده‌ی شیبا، طی 24 ساعت گذشته نرخ توکن سوزی شیبا به میزان 63.85 درصد افت پیدا کرده است؛ چرا که حدود 10 میلیون میم کوین به کیف پول‌های غیر قابل استفاده منتقل شدند.

دو روز پیش، جامعه شیبا توانست افزایش شگفت انگیزی در توکن سوزی ایجاد کند و نرخ آن را 28385 درصد رشد دهد. این رقم، به گونه‌ای یک آمار گمراه کننده بود؛ چرا که حدود 28 میلیون میم کوین از چرخه حذف شدند. با این حال، از چند ماه گذشته تاکنون این رقم بی سابقه بوده است.

ممکن است این افت، با معامله‌گران کوتاه مدتی که به تدریج علاقه‌ی خود را به میم کوین مذکور از دست داده‌اند ارتباط داشته باشد. روند قیمت فعلی شیبا، هیچ سودی برای آن‌ها رقم نزده است.

در عین حال، هولدرهای بلند مدت بزرگ بر روی چین اتریوم، که به نهنگ‌ها شهرت دارند، به هولد شیبا به عنوان رمز ارز برجسته خود از حیث ارزش دلاری ادامه می‌دهند. در لیست ده رمز ارز بزرگ آن‌ها، شیبا پس از اتریوم و تتر، در جایگاه سوم قرار دارد.

در لحظه نگارش این خبر، این کیف پول‌های بزرگ در مجموع حدود 603 میلیون دلار شیبا هولد می‌کنند. این رقم، حدود 16 درصد از پورتفوی رمز ارزی آن‌ها را شامل می‌شود.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه