کریپتو

تسلط بیت کوین در حال کاهش است؛ منتظر آلت سیزن باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل ون دپوپ، تحلیل‌گر سرشناس بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که آلت کوین‌ها ممکن است در آستانه رشدهای انفجاری قرار داشته باشند و به طور بالقوه عملکرد بهتری از بیت کوین قبل از رویداد هاونیگ آن ارائه کنند. مایکل ون دپوپ که طرفداران زیادی در رسانه‌های اجتماعی دارد، به دقت نمودار تسلط بیت کوین (BTC.D) را زیر نظر دارد. این نمودار درصد کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را که به بیت کوین تعلق دارد، ردیابی می‌کند.
به گفته این تحلیلگر، این احتمال وجود دارد که تسلط بیت کوین بتواند از ساختار بازاری مشابه با ساختاری که از اواخر سال 2019 تا اواسط سال 2020 مشاهده می‌شد، پیروی کند؛ یعنی دقیقاً زمانی که میانگین متحرک نمایی 200 هفته‌‌ای در این نمودار به عنوان یک سطح مقاومت در نظر گرفته شد. به طور سنتی، نمودار نزولی تسلط بیت کوین به عنوان یک علامت مثبت برای آلت کوین‌ها در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا نشان می‌دهد که آلت کوین‌ها ممکن است سریع‌تر از بیت کوین رشد کنند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!




شروع کن


مایکل ون دپوپ پیشنهاد می‌کند که احساس کلی همچنان این است که بازارها به ریزش ادامه می‌دهند، اما از سوی دیگر، تسلط بیت کوین از زمان رسیدن به میانگین متحرک نمایی 200 هفته‌ای خود کاهش یافته است که با چرخه‌های قبلی نیز مطابقت دارد. این امر بدان معنا است که از آنجایی که ما دوباره 8 تا 10 ماه قبل از رویداد هاونیگ بیت کوین هستیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به جای حرکت رو به پایین بازار، شاهد افزایش آلت‌کوین‌ها باشیم. البته، اگر بیت کوین در ماه سپتامبر 10 درصد دیگر سقوط کند، ارزش دلاری آلت کوین‌ها نیز شروع به کاهش خواهد کرد؛ اما آیا در اصلاحات قبلی شاهد چنین اتفاقی بودیم؟
تسلط بیت کوین در حال کاهش است؛ منتظر آلت سیزن باشیم؟مایکل ون دپوپ همچنین در مورد اتریوم (ETH) در مقایسه با بیت کوین (ETH/BTC) احساسات صعودی از خود بروز می‌دهد. او معتقد است که کاهش اخیر اتریوم در برابر بیت کوین می‌تواند یک نقطه عطف باشد؛ به ویژه با توجه به اینکه حدود 252 روز قبل از هاوینگ بیت کوین رخ داده است. او همچنین به تأیید احتمالی یک صندوق قابل معامله در معاملات آتی اتریوم (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در یک ماه آینده اشاره می‌کند.


منبع

دیلی‌هودل




منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه