کریپتو

صرافی ورشکسته FTX در حال جابه‌جایی دارایی‌های خود! افت قیمت بیشتری در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی رمزارزی ورشکسته FTX با انتقال توکن‌های خود، در حالی که در حال تسویه حساب با طلبکاران خود است، سوءظن و نگرانی‌هایی را در جامعه کریپتو ایجاد کرده است.

در مورد اهداف این انتقال‌ها نظریه‌های مختلفی وجود دارد. برخی حدس می زنند که FTX در حال انتقال توکن‌ها به حسابی است که توسط گلگسی دیجیتال کنترل می‌شود.

این شرکت به مدیریت توکن‌های این صرافی کمک می‌کند. صرافی توکن‌هایی را از چین لینک (LINK) به توکن‌های MATH و توکن اصلی خود FTT منتقل کرده است که همگی در پل Wormhole هستند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!




شروع کن


با این حال، برخی از منتقدین مشروعیت این نقل و انتقالات را زیر سوال می‎برند و گمان می‌کنند که ممکن است کار یک فرد یا گروه ناشناس باشد. البته این دیدگاه به طور قابل‌توجهی بی‌اعتبار شده است؛ زیرا این پلتفرم معاملاتی برای محکوم کردن هر گونه انتقال غیرمجاز از آدرس‌های کیف پول مرتبط خود صحبتی نکرده است.

صرافی FTX به مدت 9 ماه است که مراحل ورشکستگی را پشت سر گذاشته و بسیاری از طلبکاران هنوز در مورد سرنوشت وجوه خود اطلاعی ندارند.

این پلتفرم با چالش‌های جدیدی نیز مواجه شده است، از جمله هک شریک بازسازی خود، کرول (Kroll)، که باعث شد داده‌های تعداد زیادی از طلبکاران افشا شود. این حادثه روند بازیابی پیش‌بینی شده برای مشتریان FTX را بیشتر به تاخیر انداخت.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه