کریپتو

لیست شدن رمز ارز ATOR درصرافی کوینکس

لیست شدن رمز ارز ATOR درصرافی کوینکس

به گزارش زوم ارز، صرافی کوینکس ارز ATOR  را در تاریخ ۹ شهریور در فهرست ارزهای خود قرار داده است، همچنین شما می توانید ارز معاملاتی ATOR  را از تاریخ ۹ شهریور در لیست معاملات خود قرار دهید.

اطلاعاتی درباره رمز ارز DATA

ATOR یک پروتکل غیرمتمرکز است که امکان ارائه رله‌های اینترنت بدون وابستگی به یک شرکت مرکزی را از طریق پاداش‌های شناسایی زنجیره‌ای فراهم می‌کند و از طریق سخت‌افزار خود، پروتکل‌های باز و ناشناس را برای کاربران تسهیل می‌کند.

ATOR در زمینه‌های زیر کمک می‌کند:

– پروتکل ATOR یک سیستم مستقل برای اپراتورهای رله فراهم می‌کند تا کیف پول ERC20 خود را برای دریافت شناسایی روی زنجیره در توکن اصلی پروتکل، یعنی ATOR، ثبت کنند. توکن‌ها براساس فعالیت مفید در پروتکل‌های ثبت شده پرداخت می‌شوند و با راه‌اندازی شبکه Tor آغاز می‌شود. پروتکل ATOR شامل ثبت بدون کارمزد، اعتبارسنجی بدون نیاز به اعتماد و توزیع خودکار است.

– سخت‌افزار رله ATOR یک دستگاه محاسباتی با مصرف انرژی کم است و برای استفاده در پروتکل ATOR قابل تنظیم است. این سخت‌افزار به کاربران غیرفنی اجازه می‌دهد در پروتکل‌های غیرمتمرکز اینترنتی مشارکت کنند و توکن ATOR را به صورت غیرفعال دریافت کنند.

– خدمات غیرمتمرکز ATOR یک چارچوب است که برای ارائه خدمات تخصصی بر روی پروتکل‌های ثبت شده ساخته شده است و از طریق توکن ATOR انجام می‌شود. این خدمات شامل برنامه‌های کاربردی مدیریت شده توسط تیم ATOR، خدمات ساخته شده برای اجرا بر روی رله‌های ATOR (با یا بدون ارتقاء ماژولار) و خدمات ارائه شده توسط اشخاص ثالث است. پرداخت به ارائه دهندگان خدمات از طریق استخرها با استفاده از یک سیستم پرداخت مبهم صورت می‌گیرد.

بازارسازی خودکار (AMM) چیست؟

بازارسازی خودکار (AMM) به چیزی اطلاق می‌شود که قادر است قیمت خرید و فروش را با استفاده از یک فرمول محاسبه کند و یک مظنه مداوم برای بازار فراهم کند. در این روش، AMM دفتر سفارش را با استخر نقدینگی ترکیب می‌کند و به صورت خودکار استخر نقدینگی را به دفتر سفارش تبدیل می‌کند. با استفاده از الگوریتم “فرمول بازارساز محصول ثابت” در AMM، حجم دفتر سفارش و اندازه استخر نقدینگی دلخواه نیست، زیرا تامین نقدینگی برای بازار توسط شرکت تضمین می‌شود، بنابراین تأمین مبادلات در هر صورتی امکان‌پذیر است.

کارمزد معاملات ودرآمد بازارسازی:

در بازار AMM، سیستم هزینه‌ای مستقلی برای عملیات معامله و بازارسازی وجود دارد. در مقایسه با بازارهای سنتی، بازار AMM از یک ساختار هزینه متمرکز استفاده نمی‌کند. در این سیستم، کارمزد برای سازنده و گیرنده معاملات ۰.۳٪ و برای بازارسازان ۰.۱۵٪ است. برای استفاده از امکانات VIP، هیچ هزینه خاصی لازم نیست و استفاده از توکن CET برای کاهش هزینه‌ها و کارمزدها ممکن نیست. تمام کاربران واجد شرایط هستند و می‌توانند درخواست بازارسازی را ارائه کنند و در نهایت ۵۰٪ از کارمزد تراکنش‌های بازار به تأمین کنندگان نقدینگی تعلق می‌گیرد.

ویژگی های AMM

  1. کسب درآمد از AMM

نقدینگی ارائه شده توسط کاربر برای بازارسازی خودکار به استخر تزریق خواهد شد. ۵۰ درصد از کارمزد معاملات بازار بر حسب نسبت نقدینگی موجود در استخر مربوطه به تأمین‌کنندگان نقدینگی تعلق می‌گیرد.

  1. برداشت درآمد و پاداش روزانه بصورت یکباره

پاداش کارمزد تراکنش یک بار در روز محاسبه می شود و به طور خودکار قبل از ساعت ۷:۳۰ روز بعد به حساب واریز می شوند، و کاربر می تواند تمام سود به دست امده را با برداشت یکباره کل نقدینگی بدست آورند.

  1. دسترسی رایگان، بدون نیاز به هزینه

دارایی‌های بین حساب اسپات و حساب بازاریابی را می‌توان با افزودن و حذف نقدینگی در زمان واقعی و به صورت فوری انتقال داد. هر کاربر در یک بازار واحد می تواند دو بار در روز بدون هیچ کارمزدی  نقدینگی خود را افزایش دهد.

نکته: این مقاله صرفا جنبه خبری دارد و به هیچ عنوان سیگنال و پیشنهاد سرمایه گذاری برای این ارز نیست.

منبع: کوینکس


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه