کریپتو

شروط لازم برای صعود قیمت بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار از زبان تحلیلگر معروف!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته تام لی از شرکت Fundstrat، پیش‌بینی می‌شود که قیمت بیت‌کوین (BTC) تا پایان سال 2024 از 150000 دلار فراتر رود، مشروط به اینکه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده تایید شوند.

لی معتقد است که تصویب ETF اسپات می‌تواند پویایی عرضه و تقاضا را به نفع افزایش قیمت بیت کوین تغییر دهد. او تخمین می‌زند که اگر یک ETF اسپات بیت کوین مورد تایید ایالات متحده ایجاد شود، قیمت این ارز دیجیتال حتی می‌تواند به 180000 دلار برسد.

به گفته اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، در حال حاضر ایالات متحده بر 97.7 درصد از حجم معاملات جهانی ETF مرتبط با ارزهای دیجتال تسلط دارد و در صورت تأیید ETFهای اسپات بیت کوین، این میزان می‌تواند به 99.5 درصد افزایش یابد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع کن


لی پیش‌بینی می‌کند حتی اگر درخواست‌های ETF رد شوند، به دلیل هاوینگ بیت‌کوین که قرار است در آوریل 2024 انجام شود، قیمت این ارز دیجیتال رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

در ماه ژوئن، شرکت‌های بزرگی از جمله Fidelity، Invesco، Wisdom Tree و Valkyrie، از بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان، بلک‌راک، برای درخواست ETF بیت‌کوین پیروی کردند.

اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، تحلیلگران بلومبرگ، اخیراً تخمین زده‌اند که 65 درصد احتمال دارد که ETFهای بیت کوین توسط رگولاتور اوراق بهادار تأیید شوند – که این مقدار نسبت به قبل از برنامه‌های بلک‌راک، افزایش قابل توجهی داشته است.

برخی از کارشناسان، مانند مدیرعامل Blockstream، آدام بک، قیمت 100000 دلار بیت کوین را قبل از رویداد هاوینگ بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند. با این حال، همه موافق این پیش‌بینی نیستند.

برخی از کارشناسان از جمله جسی مایر، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه‎گذاری Onramp، بر این باور است که بازار تنها 12 تا 18 ماه پس از هاوینگ تغییرات قیمتی را منعکس خواهد کرد.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه