کریپتو

حمله هکرها به پلتفرم کرو فایننس به سود و ضرر کدام ارزهای دیجیتال تمام شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال هک شدن و ضرر بالقوه 100 میلیون دلاری صرافی‌های غیرمتمرکز کرو فایننس (Curve Finance)، معامله‌گران علاقه بیشتری به توکن یونی سواپ (UNI) نشان داده‌اند.

طبق گزارش‌ها، نرخ‌های تامین مالی یا فاندینگ ریت (Funding Rate) در قراردادهای آتی دائمی مرتبط با توکن یونی سواپ به 19 درصد نرخ سالانه افزایش یافته که نشان‌دهنده برتری در قیمت قرارداد و این باور است که این توکن پس از هک شدن و ضرر چند میلیون دلاری کرو فایننس، سهم بیشتری از بازار را به دست خواهد آورد. نرخ مثبت فاندینگ ریت نشان می‌دهد که معامله‌گرانی که موقعیت‌های خرید اهرمی دارند، بر بازار مسلط هستند و مایلند برای باز نگه‌داشتن موقعیت‌هایشان، هزینه باز نگه داشتن معامله فروش خود را بپردازند.crypto-futures-show-bias-for-uniswaps-uni-tokenدر مقابل، قیمت CRV، توکن بومی کرو فایننس با کاهش بیش از 15 درصدی، سطح 0.63 دلار را تجربه کرد. با این وجود، بازار آتی دائمی برای توکن‌‌های CRV و آوه (AAVE)، یک رمزارز دیگر که تحت تأثیر سوءاستفاده 100 میلیون دلاری قرار گرفته است، هیچ نشانه‌ای از وحشت میان سرمایه‌گذاران خود ندارد و نرخ تامین مالی همچنان مثبت است.

به نظر می‌رسد معامله‌گران به جای فروش این توکن، بر روی جابجایی موقعیت‌های معاملات از نظر ارزش کل قفل‌شده، تمرکز بیشتری دارند.crypto-futures-show-bias-for-uniswaps-uni-tokenپس از هک شدن و ضرر چند میلیون دلاری، ارزش کل قفل‌شده در کرو فایننس از 3.2 میلیارد دلار به 1.8 میلیارد دلار کاهش یافت، در حالی که ارزش کل قفل‌شده یونی سواپ در حدود 3.8 میلیارد دلار ثابت ماند و و این نرخ برای آوه از 5.85 میلیارد دلار به 5.37 میلیارد دلار افت کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع کن


معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که یونی سواپ می‌تواند از این وضعیت موجود سود ببرد و سهم بیشتری از بازار را در فضای صرافی‌های غیرمتمرکز به دست آورد.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه