کریپتو

نشانه‌های رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار آشکار شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیف‌ پول‌های غیرفعال، اکنون دوباره فعال شده‌اند؛ زیرا نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی انتظار دارند قیمت بیت کوین (BTC) در ماه‌های آینده به بالاترین حد خود برسد و پیش از هاوینگ بیت کوین در سال آینده، ۱۰۰ هزار دلار را ببیند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


در چند ماه گذشته، نهنگ‌ها مقادیری از بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال که حدود میلیاردها دلار ارزش داشته‌اند را منتقل کردند؛ این اتفاق به‌ دلیل سیاست‌های فدرال آمریکا، ثبت درخواست ETF بیت کوین توسط شرکت‌های مالی سنتی مانند بلک‌راک، فیدلیتی و اینوسکو و همچنین پیروزی جزئی شرکت ریپل مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به‌ وقوع پیوسته‌ است.
در تاریخ 22 جولای، متخصص داده‌های آنچین از Lookonchain اعلام کرد که یک نهنگ دیگر که 11 سال در خواب بوده است، بیدار شده و تمام موجودی خود را که معادل 1,037.42 بیت کوین بود (ارزش تقریبی 37.8 میلیون دلار) به یک آدرس جدید “bc1qtl” انتقال داده است.
بر اساس اطلاعات BitInfoCharts، این نهنگ 1037.42 (5107 دلار) بیت کوین را در 11 آوریل 2012 دریافت کرد؛ زمانی که قیمت هر بیت کوین تنها 4.92 دلار بود. وقتی بیت کوین به سقف تاریخی خود رسید، آدرس کیف پول به بالاترین سود یعنی 59 میلیون دلار رسید.
بانک Standard Chartered پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین ممکن است امسال به 50000 دلار و تا پایان سال 2024 به 120000 دلار برسد. تحلیل‌گران این بانک پیش‌بینی می‌کنند که انباشت بیت کوین توسط ماینرها افزایش یابد.
سرمایه‌گذار و نویسنده مشهور، رابرت کیوساکی، که به خاطر کتابش با عنوان «پدر پولدار، پدر فقیر» شناخته می‌شود، پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین در آینده نزدیک به 120000 دلار برسد.
در واقع افراد سرشناس دیگری مانند آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران BitMEX، کتی وود مدیرعامل Ark Invest و خالق مدل Stock to Flow، پلن‌بی، افزایش قابل‌توجه قیمت بیت کوین را پیش‌بینی کرده‌اند.
قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد افزایش یافت و در حال حاضر در قیمت 29945 دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ثبت‌شده در 24 ساعت گذشته به ترتیب 29746 دلار و 30046 دلار است.
با این حال، بیت کوین به شدت نزدیک به سطح 30 هزار دلار است و بسیاری از تحلیلگران نسبت به شکست آینده پس از FOMC خوش‌بین هستند.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه