بازارهای مالیصرافیصرافیکریپتو

صرافی بیتمکس از قابلیت «معاملات اجتماعی» رونمایی کرد!

 

زمان مطالعه: 2 دقیقه 

بیتمکس (BitMEX)، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیشل، یک فضای تجارت اجتماعی به نام گیلدز (Guilds) را راه‌اندازی کرده است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا فعالانه با یکدیگر تعامل داشته باشند.

خرید ارز دیجیتال با 500 هزار تومان!

تو صرافی اکسران میتونی فقط با 500 هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع
به گزارش اکسران و به نقل از رمزارز نیوز، گیلدز در حال حاضر در مرحله آزمایشی بتا است و از زمان راه‌اندازی در 29 ژوئن تاکنون بیش از 230 آزمایش‌کننده بتا، افراد یا گروه‌هایی که نرم‌افزار، محصولات یا خدمات جدید را قبل از انتشار برای عموم آزمایش می‌کنند، را جذب کرده است.

گیلدز به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا ایده‌های خود را مبادله کنند، در مورد معاملات بحث کنند، و بینش‌های خود را به اشتراک بگذارند.

هر انجمن متشکل از یک رهبر است که مسئولیت شخصی‌سازی و تعریف هویت آن را بر عهده می‌گیرد.

سایر مشتریان می‌توانند پس از تأسیس به انجمن بپیوندند و در یک اتاق گفتگوی خصوصی که در رابط کاربری تجاری ادغام شده، بحث کنند. هر کاربر تأیید‌شده بیتمکس با حداقل 10 هزار توکن BMEX می‌تواند رهبر شود و هر انجمن می‌تواند حداکثر 49 عضو را میزبانی کند.

استفان لوتز، مدیرعامل و مدیر مالی گروه بیتمکس، اظهار داشت که گیلدز با هدف افزایش همکاری در میان کاربران طراحی شده و شاهدی بر تعهد این صرافی برای کمک به رشد معامله‌گران است.

لوتز به پیشرفت شرکت‌های پیشرو در زمینه ETF اشاره کرد و گفت که بیتمکس باید با انتظارات بالا در صنعت فعلی رمزارزها مطابقت داشته باشد.

بیتمکس در طول زمستان ارزهای دیجیتال در سال 2022 با مشکلاتی مواجه شد، به طوری که تعداد قابل‌توجهی از کارمندان آن در سال گذشته اخراج شدند و مدیرعامل آن، الکساندر هاپتنر از سمت خود کناره‌گیری کرد.

با این حال، فضای جدید تجارت اجتماعی می‌تواند به عنوان جانی تازه برای بیتمکس در نظر گرفته شود؛ زیرا این صرافی به دنبال توانمندسازی و حمایت از معامله‌گران از طریق اکوسیستم جامع خود است.

 

منبع

کریپتوپوتیتو

 

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه