کریپتو

تحلیل و پیش‌بینی قیمت: آیا قیمت توکن BONE شیبا به ۲ دلار می‌رسد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت توکن بون شیبا سواپ (BONE) که به بلاکچین لایه ۲ شیباریوم اکوسیستم شیبا اینو مرتبط است، در ماه گذشته افزایش قابل‌توجه بیش از ۱۱۰ درصدی را تجربه کرد. این افزایش قیمت پس از آن اتفاق افتاد که توسعه‌دهنده اصلی شیبا، شیتوشی کوساما، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتشار شبکه اصلی شیباریوم و رونمایی از سند Worldpaper برای ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است.

رایگان ترید کن!
۱ میلیارد تومان معامله رایگان، فقط در ارزپلاس!




شروع کن


اگر چه این افزایش قیم موجب بهبود قیمت BONE شده است، اما آیا خریداران می‌توانند کنترل روند را در بلندمدت حفظ کنند؟bone-shibaswap-price-analysis-will-bone-price-recovery-reachبا شکل گرفتن جریان قابل‌توجهی که باعث فشار خرید در این توکن شد، قیمت توکن BONE از منطقه تقاضای ۰.۶۶-۰.۶ دلاری یک رالی صعودی را به نمایش گذاشت. این رالی صعودی که با افزایش حجم حمایت می‌شود، نشان‌دهنده یک رشد پایدار است.
علاوه بر این، اخیراً منطقه مقاومتی کلیدی ۱.۳-۱.۳۳ دلار هم شکسته شده است. این شکست به خریداران فرصت مناسبی را برای ادامه رالی صعودی می‌دهد. در زمان نگارش این خبر، BONE در محدوده ۱.۴ دلار معامله می‌شود و با افزایش ۷.۸ درصدی در بازه روزانه، فرصت مناسبی برای معاملات بلندمدت فراهم می‌کند.
با این حال، دارندگان توکن قبلاً هم شاهد یک رالی افزایش قیمت در یک دوره کوتاه بوده‌اند و بنابراین، اگر اخبار حمایتی بیشتری ارائه نشود، قیمت BONE احتمالاً قبل از شکل گرفتن روند صعودی جدید، عقب‌نشینی یا تثبیت بالای 1.3 دلار را تجربه می‌کند.
هرچند قیمت BONE ممکن است برای تأمین نیروی صعودی به صورت موقت متوقف شود، اما با نگاهی به نمودار قیمت، شکل‌گیری یک الگوی کف دو قلو مشاهده می‌شود. این الگو که یک الگوی برگشتی صعودی است، برای این توکن در بلندمدت یک مسیر صعودی را تعیین کرده است. اگر قیمت توکن بالای ۱.۳ دلار پایدار باقی بماند، خریداران می‌توانند هدف ۲ دلار را برای دستیابی در نظر داشته باشند.
شاخص قدرت نسبی (RSI): قرار داشتن شیب هفتگی شاخص RSI در ۶۰ نشان‌دهنده حرکت صعودی در بازار است.
باند بولینگر: نزول از باند بالایی اندیکاتور بولینگر باند می‌تواند مانعی را در برابر خریداران ایجاد کند و باعث توقف موقت روند صعودی شود.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه