کریپتو

آیا شیبا اینو توان رقابت با دوج کوین و پپه را دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط موسسه تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های رمزارزی IntoTheBlock، بیش از 85 درصد سرمایه‌گذاران شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر با ضرر و زیان مواجه هستند. این امر نشان می‌دهد که 85 درصد از سرمایه‌گذاران، شیبا را با قیمت‌های بالاتر خریداری کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، از آدرس‌های شبکه شیبا، در حال حاضر تنها حدود 10.86 درصد یا 13405 آدرس در سود هستند.shiba-inu-hodlers-suffering-in-this-crucial-aspectبا وجود این، سرمایه‌گذاران شیبا همچنان به توانایی شیباریوم، یک پلتفرم قرارداد هوشمند که توسط این پروژه توسعه می‌یابد، امیدوار هستند. شیباریوم در حال حاضر در مرحله آزمایش است، اما از لحاظ تعداد تراکنش‌ها و کل آدرس‌های پروتکل خود به نقاط عطف مهمی دست یافته است. همه این تحولات هنوز در قیمت شیبا که رشد محدودی در قیمت طی چند هفته گذشته داشته، منعکس نشده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


در زمان نگارش این خبر، شیبا در قیمت 0.000007611 دلار، با افت ناچیز در 24 ساعت گذشته، معامله می‌شود. همچنین این میم‌کوین 4.94 درصد در هفته اخیر افت کرده است. عملکرد ضعیف شیبا در بازار را می توان به رقابت سختی که با دو رقیب بزرگ خود یعنی دوج‌کوین (DOGE) و پپه (PEPE) دارد، نسبت داد.
علی‌رغم این رقابت سخت، سرمایه‌گذاران شیبا نسبت به توانایی شیباریوم در درازمدت خوشبین هستند. انتظار می‌رود که قابلیت‌های قرارداد هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز این پلتفرم باعث پذیرش و افزایش تقاضا برای شیبا در آینده شود.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه