کریپتو

آیا گنسلر Gensler می ‌رود؟

آیا گنسلر Gensler می ‌رود؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار SEC شایعه استعفای گری گنسلر Gary Gensler، رئیس هیئت مدیره، را رد کرد.

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، استعفا نمی دهد. تیم روابط عمومی SEC تأییدیه ای صادر کرده است که شایعات استعفای ادعایی او را در جامعه XRP سرکوب نموده است.

این شایعات که توسط حساب‌های XRP برجسته مانند Documenting Ripple تقویت شد، حاکی از آن بود که گنسلر به دلیل تحقیقات داخلی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. چنین اقدامی بی‌سابقه خواهد بود، زیرا هیچ‌ یک از رئیس SEC تا کنون استعفا نداده است. گنسلر، کهنه‌کار در سیاست‌گذاری عمومی و دانشگاه و رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا، در طول دوران حضورش در SEC به بازار رو به رشد کریپتوها، به ویژه از طریق شکایت مداوم با آزمایشگاه‌های ریپل و همچنین اقدامات قانونی اخیر علیه کوین بیس و بایننس استعفای جنسلر بسیار غیرمتعارف خواهد بود.

هنگامی که گری گنسلر در آپریل ۲۰۲۱ نقش رئیس SEC را بر عهده گرفت، حس خوش بینی قابل لمسی در جامعه XRP وجود داشت. جنسلر با درک عمیق خود از فناوری بلاکچین و بازارهای ارزهای دیجیتال که از دوران تصدی خود به عنوان استاد در MIT که در آن دوره هایی را در مورد همین موضوعات تدریس می کرد، به دست آورد. به عنوان یک مدافع طرفدار کریپتو تلقی می شد. انتصاب او به عنوان یک نقطه عطف بالقوه، فرصتی برای مقررات ارزهای دیجیتال برای هماهنگی بیشتر با چشم انداز به سرعت در حال تحول تلقی می شد. با این حال، این اشتیاق اولیه با گذشت زمان کاهش یافت. به زودی مشخص شد که دستور کار Gensler یک چارچوب نظارتی قوی برای ارزهای رمزنگاری شده را در اولویت قرار داده است، همانطور که توسط SEC ادامه یافتن شکایت علیه ریپل مشهود است.

منبع: U.Today


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه