کریپتو

حفظ روند صعودی قیمت UNI

حفظ روند صعودی قیمت UNI

احساسات پیرامون نسخه‌ی چهارم Uniswap که به‌تازگی معرفی شد، به حفظ روند صعودی قیمت کمک کرده است.

به گزارش زوم ارز، نوسانات منفی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال بار دیگر پدید آمده‌اند؛ ارزش ترکیبی بازار با افتی 4.5 درصدی به 1.05 تریلیارد دلار رسیده است. با وجود این وضعیت نامطلوب، توکن صرافی غیرمتمرکز یونیسواپ روند صعودی متلاطمی را تشکیل داده و به مجموعه‌ی معدود آلت کوین‌ها با چشم‌انداز مثبت پیوسته است.

در لحظه‌ی نگارش این خبر، توکن UNI با رشدی 3 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 4.41 دلار قرار دارد. اگرچه Uniswap در هفت روز گذشته روند نزولی مشابه بقیه‌ی بازار را به نمایش گذاشته است، اما احساسات فعلی می‌توانند به این توکن در جبران این افت کمک کنند.

احساسات پیرامون Uniswap بر اثر برنامه‌های رونمایی شده برای نسخه‌ی چهارم، که 2 سال پس از معرفی نسخه سوم این پلتفرم عرضه خواهد شد شکل گرفته‌اند. بر اساس داده‌های پلتفرم Uniswap Labs، طراحی نسخه چهارم به گونه‌ای است که بتواند با تکامل اکوسیستم ارزهای دیجیتال همراه باشد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

در میان بقیه‌ی ویژگی‌های کلیدی، معرفی Hooks در این نوآوری مورد توجه واقع شده است. نسخه‌ی چهارم با بهره‌گیری از قدرت موتور Hooks به استخرهایی که به‌طور بومی از کارمزدهای متغیر پشتیبانی می‌کنند امکان افزودن اوردر لیمیت آن چین، یا ایفای نقش به‌عنوان TWAMM جهت تقسیم‌بندی اوردرهای بزرگ در طول زمان را ارائه خواهد کرد.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه