بازارهای مالیتکنیکالکریپتو

تحلیل اپتوس APT – اکسران

 

 

.

تیم اکسران تحلیل ارز دیجیتال APT را برای شما عزیزان به صورت ماهانه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت APT را مشاهده کنید.



تحلیل اپتوس APT امروز 22 اسفند 1401

تحلیل ویدئویی اپتوس APT در تاریخ 22 اسفند 1401

رمز ارز APT در طی هفته‌های گذشته کاهش قیمت داشت. با تغییر مومنتوم این ارز از صعودی به نزولی، قیمت داخل یک کانال قرار گرفته است، اولین واکنش مشاهده شده به محدوده حمایت 0.382 فیبوناچی اصلاحی قوی بوده است، و چنانچه شرایطی مهیا شود تا این ارز از کانال نزولی خارج شود،

 

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام

 

در صورت حفظ حمایت محدوده 9.47 الی 10.10 دلار می‌توانیم انتظار برگشت قیمت به سمت مقاومت‌های بالاتری را داشته باشیم. از نظر زمانی قیمت به محدوده پایان موج اصلاحی نزدیک شده است.

 

بنابراین در صورتی که بیت کوین به رشد کوتاه مدت خود ادامه دهد، رشد این ارز می‌تواند تا محدوده‌های 15.7 الی 16.4 دلار و محدوده 20 دلار ادامه داشته باشد.

اما اگر فشار فروش بیشتر شود و حمایت کف فعلی شکسته شود، با احتمال بالا قیمت با برخورد کوتاه مدت به حمایت محدوده 7.90 الی 7.50 می‌تواند کوتاه مدت باشد، و سپس احتمال رشد قیمت و پایان موج اصلاحی بیشتر خواهد شد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل اپتوس APT امروز 22 اسفند 1401 بازه زمانی روزانه

تحلیل اپتوس APT امروز 22 اسفند 1401 بازه زمانی روزانه

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه