کریپتو

یک سیگنال صعودی قوی برای بیت کوین از سوی نهنگ‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های منتشرشده توسط وبسایت تحلیلی Santiment، با وجود کاهش 10 درصدی قیمت بیت کوین، نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران بزرگ تعداد قابل‌توجهی از این ارز دیجیتال را جمع‌آوری کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، نهنگ‌هایی که بین 100 تا 10000 بیت کوین دارند، مجموعاً 57,578 بیت کوین به موجودی خود اضافه کرده‌اند. این انباشت یک سیگنال صعودی قابل‌توجه را ایجاد کرده و به یک بازگشت قوی در آینده نزدیک اشاره دارد.
از آنجایی که بیت کوین از تاریخ 9 آوریل شاهد کاهش قابل‌توجه 10 درصدی قیمت خود است، اما این نهنگ‌ها روزانه تقریباً 1,000 بیت کوین را به کیف پول‌های خود اضافه کرده‌اند. این روند غیرمنتظره در میان هیاهوی مداوم آلت کوین‌ها ظاهر شده است و توجه‌ها را به عملکردهای متضاد نهادهای بزرگ جمع‌آوری بیت کوین و کاهش قیمت این رمزارز، جلب می‌کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!




شروع


در حال حاضر بیت کوین با قیمت 25,765 دلار معامله می‌شود که بیشترین کاهش هفتگی خود را در 30 روز گذشته، با 4.98 درصد کاهش، نشان می‌دهد. با توجه به شرایط کنونی، پیش‌بینی دقیق در مورد تغییرات قیمتی بیت کوین در آینده به چالشی دشوار تبدیل شده است.
علی‌رغم کاهش قیمت بیت کوین، افزایش قابل‌توجه در فعالیت‌های مربوط به انباشت نهنگ‌ها به میزان 1,000 بیت کوین در روز، نشانه‌های قوی برای وجود یک سناریوی صعودی در آینده خواهد بود. این نتایج جالب، دیدگاه فعالان بازار را خوش‌بینانه می‌کنند و نشان می‌دهند که ممکن است یک روند صعودی قوی در بازار بیت کوین وجود داشته باشد.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه